سؤالات متداول عیوب پكیج دیواری ( شوفاژ )

سؤالات متداول عیوب پكیج دیواری ( شوفاژ ) با دید بررسی تعمیرات پکیج بخصوص پکیج دیواری ایران رادیاتور

 

سوال ١پكیج روشن نمی شود؟

پاسخ: پكیج به برق وصل نیست .

راه حل این مشکل: از برق پریزی كه پكیج به آن متصل است با تست كردن یك وسیله برقی مثل سشوار یا جاروبرقی مطمئن شوید و دوشاخه پكیج را به آن وصل كنید.

از ورود برق به دستگاه با بررسی صفحه نمایشگر یا چراغ های تعبیه شده مطمئن شوید و كلیدهای پكیج را برای استفاده ازاب گرم مصرفی یا گرمایش وادیاتورها بچرخانید.

نكته بعدی شیر گاز زیر پكیج است در صورت بسته بودن آنرا باز كنید.

در انتها در صورت روشن نشدن پكیج با متخصصین تاسیسات وی آی پی تماس بگیرید تا با راهنمایی و مشاوره رایگان تلفنی درصورت امكان عیب دستگاه پكیج شما برطرف شود.

 

سوال ٢ فشار گیج مانومتر پایین آمده و دستگاه روشن نمی شود مشكل چیست؟

پاسخ: پكیج شوفاژ دیواری یك كلید ایمنی دارد كه پس از پایین آمدن فشار دستگاه بطور خودكار دستگاه را خاموش می كند این كار باعث می شود پكیج شما بدون آب كار نكند چون قطعات پكیج صدمه می بیند.

راه حل این مشكل: شما باید بوسیله شیر پركن كه زیر  پكیج تعبیه شده آن را باز كرده سپس وقتی گیج یا عقربه مانومتر به ١.٥ رسیدآن را ببندید.

درصورت روشن نشدن با متخصص تعمیر پكیج تاسیسات وی آپی پی تماس بگیرید.

 

سوال ٣ چرا رادیاتورهای ما در یك قسمت سرد و در قسمتی دیگر گرم هستند؟

جواب: این مشكل می تواند از هوا داشتن رادیاتورها باشد و شما بایستی بوسیله شیر كوچكی كه سمت مخالف شیر رادیاتور هست آن را بازكرده و پس از اینكه احیانا هوا خارج شد و تا اینكه فقط آب بدون هوا خارج شود این كار را ادامه دهید و سپس شیر هواگیری را ببندید.

این عمل را برای همه رادیاتورها انجام دهید.

بعد از انجام این كارها چون فشار مدار و پكیج پایین آمده با باز كردن شیر پركن فشار را تا ١.٥ بالا ببرید.

 

سوال ٤ چرا آب گرم حمام دائم سرد و گرم می شود؟

پاسخ: ابتدا پكیج شما باید رسوب گیری شود چون رسوب تاثیر زیادی در این مشكل دارد دلیل بعدی می تواند عدم تنظیم شعله پكیج شما باشد نكته مهم اینكه ممكن است بخاطر نوسان و كم و زیاد شدن پمپ ساختمان باشد همچنین گرفتگی شیرهای آب گرم با رسوب از علل این مشكل است اگر پمپ سیر كوله پكیج شما نیم سوز یا ضعیف شود باز این مشكل بوجود می آید درست كار نكردن فلو سویچ، فلو متر و فلو رگلاتور هم تاثیری برای این مشكل دارند.

اگر با این مشكل برخورد كردید و با راهنمایی های بالا مشكل شما حل نشد با متخصصان مجرب و كارآزموده تاسیسات  vipتماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان سریعا به مشكل شما رسیدگی شود:

021-44925683

09906440593

09125353655

 

سوال ٥- پكیج ما در آشپزخانه نصب شده وقتی روشن و بكار می افتد به ما استرس وارد می شود آیا امكان جابجایی و نصب در بالكن دارد؟

پاسخ: پكیج ها عموما و غالبا جهت ایمنی استفاده كننده دارای كلیدها و سنسورهایی هستند كه در برابر بروز مشكل سریعا به سیستم فرمان و كنترل پكیج شوفاژ دیواری اعلام خطر كرده و مشكل را مخابره می كنند سپس نسبت به مشكل پیش آمده آنرا درصورت لزوم رفع كرده و یا از ادامه كار پكیج خودداری می كند.

اما در مورد جابجایی و تغییر مكان با رعایت اصول ایمنی و فنی می توان آنرا به محل مناسب دیگری جابجا و نصب كرد.

 

سوال ٦- پكیج ما هنگام استارت با صدای مهیبی روشن می شود بطوریكه هر وقت آب گرم را باز كنیم پكیج با صدای وحشتناكی روشن می شود مشكل چیست؟

پاسخ: قبل از هر چیز باید بدانیم كه رفع این مشكل اگر پیگیری نشود احتمال انفجار قسمت محفظه مشعل را بدنبال دارد ولی در ادامه باید گفت رفع این مشكل فقط از عهده متخصصین پكیج بر می آید اگر با این مشكل برخوردید می توانید از تخصص تاسیسات  vipتهران كمك بخواهید تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشكل اقدام كنند.

تماس با ما با تاسیسات وی آی پی

سوال ٧ چرا شب ها از زیر پكیج ما آب می ریزد ولی در طول روز تا آخر شب معمولا آب نمی ریزد؟

پاسخ: در زیر پكیجها یك شیر تعبیه شده كه در صورت پایین آمدن فشار آنرا باز كرده و فشار مدار گرمایشی را تنظیم می كنیم درصورتی كه فراموش كنیم آنرا ببندیم و فشار آب لوله كشی ضعیف باشد و چونكه در مناطقی كه فشار آب ضعیف است غالبا نیمه شبها فشار بالا می رود این مشكل بوجود میاید.

نكته بعدی اینكه اگر شیر سه بار پكیج شوفاژ دیواری شما فرسوده باشد این مشكل بوجود می آید.

همچنین اگر منبع انبساط پكیج آسیب دیده باشد مشكلی مانند مشكل شما رخ خواهد داد.

اگر در رفع مشكل بالا و با توضیحات ارائه شده قادر به رفع آن نشدید حتما با تاسیسات vip تهران تماس بگیرید تا سریعا به این مشكل رسیدگی شود.

چت آنلاین در واتس آپ
Send via WhatsApp
تماس با ما